Çalışanlar İçin İdari Yazılımlar
Google Education+
ÖzÜ ve Google Türkiye iş birliği ile tüm çalışanlarımızın ücretsiz kullanımına sunulan, akademik ve idari süreç yönetimini destekleyen çeşitli araçları bir araya getiren eğitim kurumlarına özel çevrimiçi Google platformudur. Gmail, Google Drive, Docs, Sheets, Slides, Forms ve Meet sunulan başlıca popüler Google uygulamalarıdır.
Office365
ÖzÜ ve Microsoft Türkiye işbirliğiyle, tüm çalışanlarımız Office 365 platformundan ücretsiz olarak yararlanabilirler. Office 365 ile Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote, OneDrive, Teams v.b. Ofis uygulamalarına ücretsiz erişebilirsiniz. Office 365’i masaüstü ve/veya dizüstü bilgisayarlarınız, tablet ve akıllı telefon gibi 5 cihaza kadar kurabilirsiniz.
Uzaktan Çalışma
Uzaktan çalışma araçları, akademik ve idari çalışanlarının görev tanımları kapsımındaki sorumluluklarını ve ekipler arası iş görüşmelerini uzaktan elektronik olarak yerine getirmelerini sağlayan yazılım ve teknoloji çözümlerinin bütünüdür. VPN, Zoom, Microsoft Team, Google Meet, Google Docs platformları sunulan başlıca araçlarıdır.
ERP
ERP (Enterprise Resource Planning), üniversitenin finansal yönetim, satınalma, tedarik zinciri yönetimi ve diğer iş süreçlerini entegre etmek için kullanılan bir kurumsal kaynak planlama yazılımıdır. Mal ve hizmet satın alımlarını planlama, sipariş oluşturma, tedarikçi ilişkileri yönetimi, siparişlerin takibi ve ödemelerin yapılması gibi işlevleri içeren Satınalma modulü üzerinden çalışanlarımız satınalma taleplerini iletebilirler.
IMS
IMS (Information Management System) üniversitenin akademik ve idari bilgi sistemleri ile iş süreçlerinin dijital dönüşümlerinin gerçekleştirilerek otomatize edildiği yazılım platformudur. Satınalma, Ulaşım, Malzeme, Eğitim, İş Avansı Talebi gibi bir çok kurumsal süreç çevrimiçi olarak gerçekleştirilebilir. IMS platformu sektörün lider Low Code geliştirme araçlarınden biri olan Mendix üzerinde geliştirilmekte olup MyOzU Web portalı üzerinden tüm akademik ve idari çalışanlarımızın kullanımına sunulmaktadır.
EBYS
Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS), üniversitenin iç ve dış yazışmalarına ait belge ve dokümanlarını web tabanlı elektronik ortamda güvenli bir şekilde depolanmasını ve erişilmesini sağlayan, yasal uyumluluk gereksinimlerini karşılanmasına ve belgeleme süreçlerini optimize edilmesine yardımcı olan yazılım platformudur. Tüm çalışanlarımızın kullanımına sunulmaktadır.
XRM
XRM, üniversitenin paydaş ilişkilerini ve iş süreçlerini yönetmek için kullanılan esnek ve özelletişrme imkanı sunan bir bilgi yönetim sistemidir. Bu sistem ile Öğrenci Gelişimi ve Deneyiminden, Öğrenci Kulüplerine, Mezunlar Ofisinden Sürekli Eğitim akademisine kadar farklı kurumsal yapı başlığı altında 20’nin üzerinde bilgi sistemi kurgulanmış ve merkezi iletişim yönetim sistemi çatısı altında geliştirilmiştir.
Raporlama Portalı
Raporlama portalı, üniversite yöneticileri ve çalışanlarının veri odaklı kararlar almasını, kurumsal performansı izlemesini ve hesap verebilirliği artırmasını sağlamak için hizmete sunulmuş, farklı bilgi sistemi kaynaklarından beslenerek gerekli raporları sunan bir web tabanlı yazılımdır. Bu uygulama üzerinden ihtiyaç duyulan ve işlenmiş önemli verilere güvenli erişim sağlanır.
Form & Prosedürler
BT Form & Prosedürleri, üniversitenin bilgi teknolojileri sistemlerine erişim, kullanım ve güvenlik politikalarını tanımlayarak, kullanıcıların BT hizmetlerinden nasıl yararlanacaklarını, sorunları nasıl bildireceklerini ve BT kaynaklarını nasıl etkili bir şekilde kullanacaklarını açıklar. Form & Prosedürlere MyOzU Web Portal Arama üzerinden erişebilirsiniz.